Ziemkiewicz zaleca pasywność wobec lewackiej agresji


W wywiadzie udzielonym portalowi Fronda.pl Ziemkiewicz mówi, że to wiocha* krzyczeć: „zakaz pedałowania” na spotkaniach komunistycznych guru z aktywem(TUTAJ). Nie jest wiochą gdy pan w sukience opowiada przed kamerami jak to mu źle w tym kraju być kobietą- czym demoralizuje społeczeństwo. Wiochą jest protestować przeciwko temu panu. Ktoś może powiedzieć, że narodowcy na spotkaniu promującym książkę „Mam na imię Ania” zachowywali się nieelegancko.

Chciałbym przypomnieć, że środowiska do których zalicza się pan Grodzki są orędownikami edukacji seksualnej według standardów WHO: Czytaj dalej

ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski: „Personalnik subiektywny”


Ks_Isakowicz-PersonalnikNakładem krakowskiego Małego Wydawnictwa ukazała się moja kolejna publikacja. Jest nią „Personalnik subiektywny”. Opisuję w nim postacie z różnych środowisk, które poznałem osobiście. Książka jest wzbogacona licznymi zdjęciami, które do tej pory nie były nigdzie publikowane.

Całkowity dochód ze sprzedaży przekazany będzie na Fundację im. Brata Alberta.

Wprowadzenie

Nie żyję jeszcze zbyt długo, bo zaledwie 57 lat. Urodziłem się i wychowałem w Krakowie, a od ćwierć wieku mieszkam i pracuję w Radwanowicach. Jednak Czytaj dalej

Podziały & TZŚ: Profesor Gender – 3/2014 (134)


MTodd_image004Szanowni Państwo!

     Kiedyś ktoś usiłował mi wyperswadować podziały, bo prowadzą one rzekomo do faszyzmu. A do czego prowadzi brak podziałów? Jeśli już nawet nie będziemy dzielić się na dziewczynki i chłopczyków, to pozostaniemy jakąś bliżej nieokreśloną masą, z którą można zrobić wszystko. Bo czy jakieś „coś” zasługuje w ogóle na szacunek?  Czytaj dalej