„Szczątki pod betonem … Efekt zaorania ” – pełny Raport Archeologów do pobrania


Raport_archeologow(…) część rzeczy mogła zostać rozrzucona w wyniku znacznych przekształceń terenu po 10 kwietnia 2010 r., dlatego spostrzeżenia na temat ich dyspersji należy traktować z dużą dozą ostrożności. Nie mają wszak wątpliwości, że obszar największej koncentracji fragmentów rozbitej maszyny odpowiada miejscu jej upadku, a mniejsze zagęszczenie, ale o czytelnym zarysie, pokrywa się z trasą ostatniego odcinka lotu tupolewa.

Badacze, co ciekawe, wskazują też na zjawisko nienaturalnej, sztucznej południowej granicy badanego obszaru, Czytaj dalej

Blogpress: Matura z historii z Orłem Białym – konferencja. BONUS: Skarbnica wiedzy


Matura Towarzystwo Patriotyczne Jana Pietrzaka wystąpiło z inicjatywą zorganizowania matury z historii Polski. Matury z Orłem Białym. Pomysł zrodził się w Klubie Ronina, a bazą mają być wykłady z historii przeprowadzone przez Stowarzyszenie Polska Jest Najważniejsza (nie mylić z partią). Czuwać nad tym mają profesorowie Andrzej Nowak i Jan Żaryn. Portal Blogpress przedstawia relację Czytaj dalej

Witold Gadowski: Cham w składzie z medalami. „Mistrzami zasłonić dno, bezwład i złodziejstwo”


twitter.com/michalgornicki

Rozdaje fawory, fałszywie się uśmiecha, udaje ekscytację. Putin na trybunach olimpijskich i ta imitacja łysego cara w moim telewizorze!

Kiedy byłem chłopcem na ulicach mojego miasta spotykałem „dziadka” Stanisława Marusarza, kłaniałem mu się z uszanowaniem, a on życzliwie machał dzieciakom dłonią.

Jako młode wilczki z wielka estyma przyglądaliśmy się Józkowi Łuszczkowi i Wojtkowi Fortunie. Bez względu na ich pokręcone losy to wciąż żywe legendy mojego miasteczka, teraz dołączy do nich najbardziej utytułowany polski „heboc” (skoczek), genialny Kamil Stoch.  Czytaj dalej