EWA STANKIEWICZ: Donald Tusk jest autorem upadku demokracji w Polsce


Ewa-Glenn-Marsz13grudnia2014Wypowiedź Ewy Stankiewicz, prezes Stowarzyszenia Solidarni 2010, przed wyjazdem do Strasburga 18.01.2016r.

źródło: solidarni2010.pl

8 comments on “EWA STANKIEWICZ: Donald Tusk jest autorem upadku demokracji w Polsce

  1. niczego nie usprawiedliwia pani fakt,ze zyczy mi pani smierci i dzieki temu trzyma z PO.
    wy sie niczym nie roznicie-byc przy wladzy i na sieczniku.kryje pani najw.afere o ktorej pani ipowiadam i z buziaczkiem niewiniatka jedzie……………..byc czlowiekiem dla cczl.i to potrzebujacego to jest miara.jest takie pow.jesli komus nie mozna ufac w malych rzeczach to i w duzych nie wolno

  2. popisalam petycje.jak potrzebowalam 4 lata temu pis gdy zostalam szpiegiem ,nie pomogli.cala rodzina moja w pisie mam problem znow zglaszam sie do was a wy za raczke i na wode z po.moj sedzia nie jest za pisem.to kim ja mam zostac zeby mi kto pomoglbo ja miedzy wami-nieformalnie nie widze zadnej roznicy.petycji nie roznosze bo sie boje!!!

  3. Jedzenie, Bezpieczeństwo (siła własna i stosunki z sąsiadami), Wewnętrzne stosunki społecznme, Siła Wyższa, Zdrowie (rozmnażanie). Sukces w tych dziedzinach był sukcesem ludzi w epoce kamienia łupanego jak i dziś. Ludzie się mało co zmienili. Zmieliła się tylko skala i techniki.

  4. tak mnie rozbolala glowa,ze musialam wrocic do epoli kamienia lupanego-przypomniec sobie najprostze wartosci,przyjazni,milosci,serdecznosci,poczuciu bycia dobrym wybaczaniu-zaczelam czytac i ogladac kubusia puchatka,malego ksiecia i kolejne odcinki moj przyjaciel smok.kazdy ucieka w rozne rzeczy kiedy jest bezsilny,jeden gra w pilke,,kolejny saczy 5 piwo,inni sie modla….ja ogladam bajki.ladnie i madrze to pani powiedziala ale ja juz w nic nie wierze

    • Wszystkie stosunki międzypaństwowe są podobne do stosunków międzyrodzinnych czy plemiennych z epoki kamienia łupanego. Zmieniła się tylko skala i technika. Tak na prawdę wystarczy prześledzić sukces jakiejs grupy z epoki kamienia łupanego i zastosować, to samo, z uwzględnieniem postępu technicznego i wiedzy o czlowieku, a sukces gwarantowany.
      Jedzenie (dziś jedzenie paliwo gaz itd.), bezpieczeństwo (wlasna sila, stosunki z sasiadami i modulacje w tym względzie), zdrowie, zasady współżyciacia społecznego, siła wyższa. Coś jeszcze?

Możliwość komentowania jest wyłączona.