Janusz Szewczak: Niewiele brakowało, żeby się powiodła operacja pt zadłużyć, zniszczyć, oddać za długi.


Polski Sejm czegoś takiego jeszcze nie słyszał. Podczas debaty budżetowej głos zabrał poseł Janusz Szewczak.
„Jak mawiał baron Rothschild, nieważne kto rządzi, ważne kto kreuje pieniądz i dług. Toteż często tak bywa,że kto inny sprawuje urzędy formalnie a kto inny naprawdę rządzi. I tak było przez te ostatnie osiem lat, ale nie tylko przez te ostatnie osiem lat (…) 

Niewiele brakowało, naprawdę gdyby Polacy się nie ocknęli, niewiele brakowała, żeby operacja pt zadłużyć, zniszczyć, sprzedać, lub oddać w niewolę za długi prawie by się powiodła, niewiele naprawdę brakowało”

Janusz Szewczak – Wystąpienie sejmowe, 29.12.2015:

źródło: januszszewczak.com

9 comments on “Janusz Szewczak: Niewiele brakowało, żeby się powiodła operacja pt zadłużyć, zniszczyć, oddać za długi.

  1. Powiedział publicznie to, co ja mówiłem od dawna… i nie tylko ja…
    Polacy są mądrym narodem…

  2. Bardzo mądry , uczciwy człowiek . Wielki polski patriota ! Wrażliwy na krzywdę ludzką !

  3. Nareszcie, a już myślałam, że jestem prymityw i nie rozumiałam tego co się działo w ostatnich latach, czułam się taka wyobcowana, nawet własne moje dziecko zostało przekabacone przez system PO, omal nie dochodziło do drastycznych nieporozumień między nami. Nadal młodzież jest przekabacana w szkołach. Ale już wiem że nie zwariowałam

    • słusznie, dziekuję

      ps. bład się wziął z poprawiania zwrotu „nie jest ważne, kto …”
      pan Szewczak nie użył słowa „jest” i przy jego usuwaniu jedna spacja pozostała.

  4. Pingback: Janusz Szewczak: Niewiele brakowało, żeby się powiodła operacja pt zadłużyć, zniszczyć, oddać za długi. | Stanley Panama

Możliwość komentowania jest wyłączona.