OTWARTYM TEKSTEM. Ewa Stankiewicz zaprasza: Trybunał Konstytucyjny – O co chodzi?


Studio-Pawlowicz

Studio Republika odc. 100 (2015/16) – Trybunał Konstytucyjny – O co chodzi?
Prof. Krystyna Pawłowicz – PiS.

Program miał emisję w dniu 3 grudnia 2015 r.

źródło: telewizjarepublika.pl

9 comments on “OTWARTYM TEKSTEM. Ewa Stankiewicz zaprasza: Trybunał Konstytucyjny – O co chodzi?

  1. Kiedyś czytałem artykuł Pani Pawłowicz i byłem pod wrazeniem. Merytorycznie: jasno, zwięźle i na temat itd. Jesli chodzi o wywiad z Ewą Stankiewicz i ogolnie wypowiedzi Pani Pawłwicz do mediów, w których mozna zarejstrowac jej glos, to mam takie uwagi: ta kobieta, nawet z tak przychylną jej osobą jak Ewa Stankiewicz, potrafi przekazac ludowi swoją niekompatybilność ze stonowaniem. To rzuca sie w oczu o wiele bardziej niz jej meritum, które ma do przekazania i które to niby jest zbawienne dla Polski.. Ta kobita swą formą zupełnie przesłania swą treść. Ja osobiście powiedziałem sobie o 2 w nocy, na powtórce ze Stankiewicz w TV Republika, ze chocby nie wiem co, to dojdę na powtarzankach o co chodziło tej Pawłowicz. I doszedlem. Ale to bylo dochodzenie niestandardowe i nie pytajcie co robiłem o 2 w nocy oglądając Stankiewicz. A sedno jest takie. Niech ta Pawłowicz pisze, ale niech nie mówi do mediów. Dzisas. Nie dosc ze ona nie przekona nikogo z Platformy, to jeszcze zniechęca tych z Pis. ..

  2. to jest świadomy rozkład państwa. No nic zobaczymy co panowie sędziowie nam pokażą.

  3. nie bójmy się słów, nazywajmy rzecz po imieniu – to jest próba zamachu stanu – nie dajmy się zakrzyczeć jak przed, i po 10.04.2010 roku

  4. Powtórka komentarza, jaki zamieściłem pod art., p. red. Witolda Gadowskiego – Pani kolegi – z drogiej medialnej pracy: https://ewastankiewicz.wordpress.com/2015/11/26/witold-gadowski-dziennikarz-sluzalczy-to-najbardziej-zalosna-kreatura-jaka-mozna-publicznie-zobaczyc/#comment-8514

    Merkantylny Cwaniak-Etat: Tacka księdza komornika

    Dzisiaj widziałem Pana redaktora w głównym wydaniu Wiadomości; w TV Trwam – Panie red. Gadowski… Ależ Pan był… niczym wojownik!… – po tej rocznicy Radia Maryja. Niestety, przyznam, że po tym co usłyszałem w komentarzu, po pańskiej wypowiedzi, wcale nie byłem zbyt szczęśliwy – Panie red. Gadowski… i trochę bardziej zaczęło mnie to…, nie obchodzić: że TVP rządzi PSL. A wie Pan dlaczego?

    O prawdę i sprawiedliwość w moim kraju starałem się już jakiś czas temu; na temat konieczności rozprawienia się z władzą sądowniczą w tym kraju i konieczności zapewnienia sobie w porę osłony medialnej, zanim dotknie się drażliwych politycznie spraw, zwracałem uwagę już dużo wcześniej niż Państwo: http://niezaleznatelewizja.pl/2015/11/alternews-4-11-2015/
    (zastrzegam że stan powyższej strony sprawdzałem 05-12-2015 o godz. 23:14)
    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/nowy-polski-minister-srodowiska-jest-wysmiewany-bo-dwa-lata-temu-zlozyl-interpelacje-w-spr#comment-286342

    TV Trwam – która spóźnia się zawsze, ze wszystkim i Pańska gazeta; gazeta która – nawiasem mówiąc – bezstronnością polityczną nigdy nie grzeszyła, a niech by się kto tam w niej spróbował wychylić (tak jak ks. Isakowicz za czasów wojny na „Upadlinie”) to zaraz by mu „łe.”… długopis zabrano.

    Niestety; po tej Pana wypowiedzi, zaczynam mieć złe przeczucia; i wątpliwości – że bohaterski PiS będzie budżet łatać sobie – realnymi – podatkami od banków i hipermarketów. Nie Panie Witoldzie Gadowski… Po tym co usłyszałem we Wiadomościach w TV Trwam; że

    – Od każdego gospodarstwa domowego (jak był powiedziane „od każdego”) ma być pobierana co miesiąc opłata w wysokości 10 zł.

    – myślę że tak nie będzie: Wy chcecie wymuszać haracz, na bezrobotnych – ludziach pozbawionych jakiegokolwiek dochodu; utrzymywanych często z rent i emerytur, emerytur jeszcze żyjących rodziców…, zbierających po śmietnikach butelki kawałki metalu żebraków i samotnych pozbawionych dochodu ludzi…
    żeby rok w rok odebrać im 120 złotych na utrzymanie, których często nawet nie mają!..
    A jak wam tego nie dadzą, to najpierw komornik, potem sąd i prokurator; prokuratorrrr, prokuratorrrrr, prokuratorrrr(!) – ten Piotrowicz (?) – w tych waszych mediach zgodnie z tradycją? A może nie(?)… Może od razu komornik… Niech im zabierze ostatnie przedmioty z domów: lodówkę, pralkę, czajnik do gotowania herbaty, piec do centralnego… a na końcu, zabierzcie jemu jeszcze dom! – Wy strasznie krzywdzeni przez PSL-owskie media bohaterowie. Może chcecie żeby „karaluchy” zaczęły kraść?

    Teraz zaczynam dostrzegać że jednak ponaglając Państwa – ponaglając o tą konieczność zagospodarowania sobie rynku medialnego dla siebie, zapomniałem o tej starej kobiecie co za PO i po moim wypadku, wdrapywała się na kolanach po oblodzonych schodach do ośrodka pomocy społecznej; o sympatycznym i zarazem fantastycznie inteligentnym menelu, którego kiedyś spotykałem zawsze po drodze gdy jechałem rowerem.

    Okazuje się że moje – dość już stare – przewidywania co do feudalnych ciągot PiS-u, wcale nie były takie bezzasadne – ta pozornie pro socjalna partia, czuje się już do tego stopnie pewna siebie, że zamierza – „w imię boga”(?) – ściągać przymusowy haracz, nawet od samotnych ludzi którzy nie mają wcale pieniędzy.

    Niebawem będzie wiadomo – jakie jest prawdziwe oblicze – od czasów chrztu Polski – Kościoła katolickiego w Polsce. I obym się, tym razem pomylił. Bo ja – Panie red. Gadowski – już tak spokojnie jak Pan, na ten ekran patrzeć sobie nie będę…

    • po przeczytaniu tego posta zrodziło się moje pragnienie poznania człowieka, który ma odwagę samodzielnego myślenia, i jako zarządzający swoim czasem zdecydował, by go poświęcić na zapisanie sowich myśli

  5. Głosowałem na PIS od początku jej założenia, zawsze wierzyłem że PIS jest ugrupowaniem dążącym do sprawiedliwości, uczciwości oraz przejrzystości, też jestem zwolennikiem napisania nowej konstytucji, skończyłem IV lata prawa potem rzuciłem studia dla programowania i wiem że ten wyrok Trybunału jest sprawiedliwy . Mam jeszcze uwagę takie zachowanie w Sejmie jak na tym filmie http://radosne-marzenia.webnode.com/sondaze-polityczne-2015/
    uważam za skandaliczne to nie teatr ani pokaz mody, szkoda bo zawsze PIS kojarzyłem z klasą, mam nadzieje że razem Pani Ewo będziemy nadal pisać obiektywnie, bo w poprzedniej kadencji Sejmu była Pani wraz z Wojciechem Reszczyńsim ikoną uczciwości dziennikarskiej.
    pozdrawiam Roman Szczepkowski

Możliwość komentowania jest wyłączona.