Ewa Stankiewicz: Studio Republika – Służby specjalne III RP – dziś. CZ. 2


Ewa-Repiblika„Dziś służby specjalne są zagrożeniem dla społeczeństwa, a nie stabilizacją i bezpieczeństwem.”  / Witold Gadowski – publicysta, dziennikarz śledczy./

Program miał emisję w dniu 1 października 2015 r.

źródło: telewizjarepublika.pl

5 comments on “Ewa Stankiewicz: Studio Republika – Służby specjalne III RP – dziś. CZ. 2

  1. Polskie Służby Specjalne wykonują na Polakach bestialskie eksperymenty medyczne potocznie nazywane „kontrolą umysłu”. Ofiarom fałszowana jest dokumentacja medyczna. Prokuratura odmawia wyjaśniania zawiadomień. Napisałam 04.09.2015r. skargę do Komisji do Spraw Służb Specjalnych i czekam na działania w mojej sprawie. Jak narazie Służby Specjalne nasiliły wobec mnie represje. Opisuję więcej na moim blogu. https://zbrodniczyeksperymentwpolscekontrolaumyslu.wordpress.com/2015/09/06/9/

    • Pani Agato dlaczego Pani uważa że owego „microprocesora nie można usunąć. Czy może Pani zwrócic sie do Prywatnej kliniki aby dokładnie potwqierdzono istnienie takowej technologii umieszczonej w Pani mózgu. Ja uważam że aPani ktoś hipnozą Mógł zasugerować i disiaj wmawiać owy przyrzd. Czy nie możnaby hipnozą odwrócić sytuacji. Pani historia brzmi bardzo nieprawdopodobnie. Coś negatywnego niszczy Pani życie. Czy nie można by temu zaradzić z innej strony. Ja nie wiem czy Pani ktoś uwierzy w tę historię. Pani może mieć normalnie jakiś guz, który Pani tak dokucza, czy można to sprawdzić jeszcze raz.

      • Wykonałam pomiary wykrywaczem podsłuchów radiowych (ten sprzęt służy do wyszukiwania podsłuchów radiowych) potwierdza, że mam w głowie jakiś nadajnik. Jest to badanie zero jedynkowe. Skoro miernik wykazał nadajnik to na 100% jest. Lekarze nie chcą badaniami sprawdzać co pokazuje nadajnik, a tym samych ustalić dokładnego miejsca położenia i usunąć. Robię badania prywatnie, ale to są małe przedmioty i ciężko jest je wychwycić badaniami rtg.

  2. Czy Pan Macierewicz z PIS-em będą w stanie zastąpić wszystkich sprzedajnych dowódców służb specjalnych w Polsce?

Możliwość komentowania jest wyłączona.