Pobłogosław Boże!


30 maja w pięknym Kościele Św. Jana Chrzciciela w Sadownem sakramentalne TAK wypowiedzieli Ewa Stankiewicz i Glenn Jorgensen.
Ewa-Glenn-slub1Ewa-Glenn-slub

źródło: solidarni2010.pl


Ewa Stankiewicz i Glenn Jørgensen są małżeństwem. Znana reżyser, prezes stowarzyszenia Solidarni 2010 oraz duński naukowiec, współpracujący z parlamentarnym zespołem wyjaśniającym okoliczności katastrofy smoleńskiej, wzięli ślub w minioną sobotę. Redaktor naczelny „Gazety Polskiej” oraz szef Klubów „GP” składają im z tej okazji najserdeczniejsze życzenia.

Szanowna Pani
Ewa Stankiewicz
Szanowny Pan
Glenn Jørgensen

Kluby „Gazety Polskiej”, zgromadzone na swoim dziesiątym zjeździe w Sulejowie, składają Państwu najserdeczniejsze gratulacje z okazji ślubu. Życząc Wam szczęścia w życiu osobistym, dziękujemy za całą działalność społeczną, szczególnie walkę o wyjaśnienie smoleńskiej zbrodni. Wierzymy, że wsparcie, jakiego sobie udzielacie, będzie cenne nie tylko w rodzinie, ale i sferze publicznej. Wasza odwaga i chęć mówienia prawdy zawsze będą przykładem dla wielu milionów Polaków.

Szczęść Wam Boże

W imieniu Klubów
Ryszard Kapuściński
Tomasz Sakiewicz

źródło: niezalezna.pl


 

Zobacz fotorelację z tej uroczystości na portalu solidarni2010.pl.


nasza mikro-migawka z przyjęcia weselnego:

12 comments on “Pobłogosław Boże!

  1. Dla Pani Ewy w dzień ślubu życzenia z całego serca z pięknego utworu Skaldów:

    Z całego serca życzę Ci
    Spełnienia marzeń najskrytszych
    Jest tyle piękna w słowie „my”
    Tyle barw, nagłych tęcz i słodyczy

    Z całego serca życzę Ci
    Uśmiechów słońca na twarzy
    I jak najwięcej jasnych chwil
    W rozmowach wszystkich naszych

    Nie pytaj dokąd nas prowadzi czas
    Nie próbuj drogi naszej nazwać
    Żyjemy chwilą, która dla nas trwa
    Tak zapisane było w gwiazdach

    Z całego serca życzę Ci
    Spełnienia marzeń najskrytszych
    Jest tyle piękna w słowie „my”
    Tyle barw, nagłych tęcz i słodyczy

    Z całego serca życzę Ci
    Uśmiechów słońca na twarzy
    I jak najwięcej jasnych chwil
    W rozmowach wszystkich naszych

  2. SZCZĘŚĆ BOŻE MŁODEJ PARZE 🙂

    Ps. w końcu moja żona nie będzie mi marudziła, jak jechałem do Warszawy i widziałem się z Panią Ewą – a jak już na dyplomie z konkursu Solidarnych2010 dostałem osobisty wpis Pani Ewy z serduszkiem to dopiero żonie gul skoczył – teraz może w końcu da mi spokój z dziwnymi podejrzeniami 😉

    NIECH WAM GWIAZDKA POMYŚLNOŚCI NIGDY NIE ZAGAŚNIE 🙂

  3. Gratuluje młodej parze!!

    Ale

    Czy przypadkiem w 2013 roku pan Glenn nie mówił tak:

    „To wyjątkowe zainteresowanie Glenna Jorgensena katastrofą, dotyczącą kraju z którym nie ma żadnego związku, jest interesujące. ”Moja żona pytała mnie o to samo. Odpowiadam. Kiedy jesteś świadkiem wypadku drogowego, przy którym są już ratownicy, którzy pomagają, to jedziesz dalej. Kiedy jednak widzisz, że ratujący swoim postępowaniem tylko pogarszają sytuację, z pewnością się zatrzymasz, aby zrobić to co powinno się zrobić.” – dodał.”

    Jak mawiał Ziemowit Piast Kossakowski – „kto pyta nie błądzi”, zatem czy te tłumaczenia dla ex-żony są ciągle aktualne?

    Pozdrawiam

  4. Bardzo Serdeczne życzenia jeszcze raz ws-aniałej parze okraszone pięknym wierszem piosenką Marka Grechuty:
    Marek Grechuta
    Będziesz moją Panią… – tekst piosenki
    Będziesz zbierać kwiaty
    będziesz się uśmiechać
    będziesz liczyć gwiazdy
    będziesz na mnie czekać

    I ty właśnie ty
    będziesz moją damą
    i ty tylko ty
    będziesz moją panią

    Będą ci grały skrzypce lipowe
    będą śpiewały jarzębinowe
    drzewa, liście, ptaki wszystkie

    Będę z tobą tańczyć
    bajki opowiadać
    słońce z pomarańczy
    w twoje dłonie składać

    I ty właśnie ty
    będziesz moją damą
    i ty tylko ty
    będziesz moją panią

    Będą ci grały nocą sierpniową
    wiatry strojone barwą słońca
    będą śpiewały, śpiewały bez końca

    Będziesz miała imię
    jak wiosenna róża
    będziesz miała miłość
    jak jesienna burza

    I ty właśnie ty
    będziesz moją damą
    i ty tylko ty
    będziesz moją panią

Możliwość komentowania jest wyłączona.