Niebezpieczne związki B. Komorowskiego – Wojciech Sumliński w RadiuWnet


wsumlinski-0Książka, jakiej dotąd nie było na polskim rynku. Żadna książka nawet w minimalnym stopniu nie pokazuje o prezydencie Komorowskim tyle, co moja książka. To nie reklama, to fakty – mówił w Radiu Wnet Wojciech Sumliński, dziennikarz śledczy, który pokazuje prawdziwe oblicze Bronisława Komorowskiego.

„Czuję się tak, jak czuję się każdy autor, który ma przekonanie, że udało się popełnić to, co popełnić zamierzał. Ta książka to nie jest zbiór faktów i dat, ale książka, która ma mroczny klimat – bo taka jest specyfika tajnych służb, a to książka o tajnych służbach i otoczeniu pana prezydenta Komorowskiego”.

„Nawet jeśli wiedziałem coś na 100%, ale miałem wątpliwości co do udowodnienia, to odstępowałem od tego. Książka jest pełna szokujących faktów. Świat, który opisuję w tej książce, widziałem i w jakiejś mierze uczestniczyłem”.

„to moja kulminacyjna praca, bardzo ważna praca. (…) Naciski były ze wszystkich stron – nie tylko na mnie, ale i na ludzi, którzy pomagali mi zbierać materiały do książki i udostępnić swoją wiedzę. Nie zrozumie tego nikt, kto nie przeszedł przez tę rzeczywistość – a to bardzo mroczna rzeczywistość„.

Zapraszamy do wysłuchania rozmowy:

za: http://www.radiownet.pl/publikacje/sumlinski-niebezpieczne-zwiazki-b-komorowskiego

3 comments on “Niebezpieczne związki B. Komorowskiego – Wojciech Sumliński w RadiuWnet

  1. Panie Wojciechu ! Intryguje mnie smutek na Pańskiej twarzy i wobec tego proszę przyjąć moje przesłanie dla Pana – „Nigdy nie myśl czegoś,czego nie chciałbyś doświadczyć”Może to za jakiś czas przywróci Panu pogodę ducha.Pozdrawiam serdecznie Aleksandra z Wwy

  2. I ta ESBECKA KANALIA chce znowu zostac Prezydentem ? PO Polsku nie umie pisac sie wyslawiac, bo musi czytac z kartki. A co najgorsze, to ma cos z glowa, bo lubi przynosic Polsce i Polakom wstyd zagranica skakaniem PO krzeslach.

    • Nie głosuje na sZOGUNA!
      Nie potrzebna mi komuna!
      Nie chcę żyć w PRL bis kraju!
      Pamiętajcie o tym w maju!

      Polecam ksiązkę „Niebezpieczne związki Bogusława Komorowskiego”

Możliwość komentowania jest wyłączona.