„Zadanie specjalne” Anity Gargas: Wdowa po gen. Kwiatkowskim ujawnia…


450,253,dcbc6626c2f09d2f724732dda47603fe9a5f195d„Trzy i pół roku po katastrofie smoleńskiej dowiedziałam się, że szczątki mojego męża nie leżą w grobie na Salwatorze w Krakowie, a w trzech różnych miejscach. Do dziś nie mam pewności, gdzie dokładnie” – mówi w programie „Zadanie specjalne” Krystyna Kwiatkowska, wdowa po dowódcy operacyjnym Sił Zbrojnych gen. Bronisławie Kwiatkowskim, który zginął w katastrofie smoleńskiej. W programie Anity Gargas, w wyjątkowej rozmowie z Panią Generałową, podano więcej szczegółów tego skandalu. A także to, jak Krystyna Kwiatkowska ocenia 5 lat polskiego śledztwa smoleńskiego. – Ja nie chcę wojny z Rosją, ja tylko chcę wiedzieć, w jaki sposób i dlaczego zginął mój mąż. I nic więcej – mówi generałowa. – Dlaczego pomysł powołania międzynarodowej komisji byłby ujmą dla naszego rządu i państwa? – dodaje.

[Jeśli powyższy link nie działa zob poniżej – red.]

„Zadanie specjalne” – Telewizja Republika, premiera w środę o godz. 21:30. źródła: audio-telewizja-republika , niezalezna.pl ,  Telewizja Republika

4 comments on “„Zadanie specjalne” Anity Gargas: Wdowa po gen. Kwiatkowskim ujawnia…

  1. No wlasnie jest to wspaniale odkrycie. Walka o prawde bedzie nas jednak pochlaniac przez dlugie lata, poniewaz nie mamy sprzyjajacego wiatru.

Możliwość komentowania jest wyłączona.