Ruch Kontroli Wyborów: Szkolenie w Warszawie – DZISIAJ!


ogloszenie1_rkw_pionoweZapraszamy na szkolenie RKW – Warszawa 30 marca [poniedziałek],  g. 17:00 – 18:45

Centrum Prasowe SDP ul.Foksal 3/5

Główne tematy: zasady funkcjonowania RKW / niezależny system liczący glosy / fałszerstwa i metody przeciwdziałania

Pobierz ULOTKĘ – wydrukuj, powiadom innych

ogloszenie1_rkw_pionowe

 

http://solidarni2010.pl/30475-rkw-szkolenie-w-warszawie-dla-czlonkow-okw-i-mezow-zaufania.html

One comment on “Ruch Kontroli Wyborów: Szkolenie w Warszawie – DZISIAJ!

  1. ja mam nadzieje ze RKW sprawdzi listy kandydatow na prezydenta ich prawdziwosc. Ja rowniez mam nadzieje ze odkryje juz gotowe worki z kartami. Ja mam absolutne przeswiadczenie ze wyniki wyborow sa juz gotowe w rorkach ” czekaja tylko na ogloszenie”

Możliwość komentowania jest wyłączona.