Fenomenalna Radwańska pokonała Serenę Williams! – VIDEO


Agnieszka_RadwanskaAgnieszka Radwańska pokonała Serenę Williams 6:4, 6:7 (3-7), 6:1 w finale tenisowego Pucharu Hopmana w Perth. Zwycięstwo zapewniło Polsce prowadzenie w nieoficjalnych mistrzostw świata drużyn mieszanych.

Radwańska pierwszy raz w karierze pokonała Amerykankę. Do tej pory mierzyła się z nią ośmiokrotnie, a jej największym sukcesem było wygranie jednego seta w finale Wimbledonu w 2012 roku.

Od początku grałam dobrze. Cieszę się, że mecz tak się ułożył. Teraz będę trochę spokojniejsza

— powiedziała po meczu Radwańska i dodała: 

Dziękuje kibicom. Czuje się jakbym była w Polsce.

Teraz wyzwanie przed Jerzym Janowiczem, który zmierzy się w Perth z Johnem Isnerem. Wygrana Polaka zapewniłaby zwycięstwo biało-czerwonym w Pucharze Hopmana.

Polska debiutowała w imprezie w ubiegłym roku. Agnieszka Radwańska i Grzegorz Panfil, który zastąpił kontuzjowanego Janowicza, dotarli do finału, gdzie przegrali z Francją 1:2.

za: wPolityce.pl


cały mecz TUTAJ

zobacz też:

„Bo jestem Polką!” – Siostry Radwańskie

a_radwanska_pekin2

fot: radwanskie.net

Agnieszka Radwańska, mimo  propozycji, nigdy nie brała pod uwagę startów dla innego kraju.

„Jestem Polką i jestem z tego dumna” – mówi o sobie

Czytaj dalej

3 comments on “Fenomenalna Radwańska pokonała Serenę Williams! – VIDEO

  1. Moja Mama uwielbia, wiec zanioslam jej komputer do pokoju, podlaczylam pod Pania i… Mama obejrzala tylko koncowke. No nic nastepnym razem bedzie lepiej.

  2. Jestem dumny że jestem Polakiem i czytając słowa p.Agnieszki Radwańskiej aż się popłakałem.To się nazywa patriotyzm i POLSKOŚĆ.Brawo p.Agnieszko.Wszyscy prawdziwi Polacy Panią KOCHAJĄ. Życzę dużo zdrowia i dalszych zwycięstw nad Sereną Williams tak jak w Pucharze Hopmana w Perth.

Możliwość komentowania jest wyłączona.