Hanna Dobrowolska: Po wyroku – do naszych czytelników; głos naczelnej portalu solidarni2010.pl


hdo2List do Państwa – Po wyroku sądu oddalającym zażalenie na zatrzymanie przez policję w dn. 21.11.2014r., w którego uzasadnieniu podkreśla się iż, NIE pełniłam funkcji dziennikarza, relacjonując wydarzenia w PKW w dniu 20.11.2014r., gdyż – jak rozumiem – nie zostałam tam oddelegowana w ramach zlecenia [czytaj: za wynagrodzeniem] z jakiejś „normalnej” redakcji, a „jedynie” reprezentowałam nasz portal Stowarzyszenia Solidarni2010.

Drodzy Czytelnicy!

Choć

  • – nie pobieram wynagrodzenia za kilka godzin pracy redakcyjnej na portalu Solidarni2010.pl dzień w dzień, od lipca 2011 roku,
  • – wywiady i teksty zamieszczam wyłącznie na portalach społecznościowych [ gdzie notabene cieszą się dużą oglądalnością],
  • – bez gratyfikacji organizuję liczne spotkania i konferencje m.in. „profetyczną” Konferencję „Wolne media – wolne żarty” w dniu 4. czerwca 2014r. – czyli w dniu obchodzonym jako 25-lecie „wolności”, w Centrum Prasowym SDP,
  • – książka z kilkunastoma wywiadami mojego współautorstwa pt.”Lawa” ukazała się zaledwie nakładem kilku tysięcy egzemplarzy [ Wyd. Arcana] i nie była sprzedawana w EMPiK-u,

to

  • – czuję się dziennikarzem,
  • – posiadam legitymację prasową Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich,
  • – byłam przez ostatni rok członkiem Prezydium Kongresu Mediów Niezależnych, jako przedstawiciel portalu solidarni2010.pl
  • – relacjonowałam na bieżąco i rejestrowałam wraz z redakcyjnym kolegą „husarzem” cały przebieg wydarzeń w PKW,
    od godziny podanej w zrzucie z panelu [poniżej] – do momentu zatrzymania mnie przez policję ok.00.20; kolega kontynuował potem relację sam do godz. 01:16 Ewa Stankiewicz zatrzymana. Koniec okupacji PKW , Zrzut: Dodany przez : Bartłomiej, 20 listopad 2014, 18:39:25, Poprawiony przez : Bartłomiej, 03 grudzień 2014, 01:16:37.

i nie dam się żadnym wyrokiem pozbawić poczucia misji dziennikarskiej, szczególnie gdy obserwuję bieżącą sytuację w Polsce. Nawet gdy przychodzi mi dokonywać tych obserwacji z ławy oskarżonych w toczącym się przeciwko mnie bezprawnym procesie!

Z wyrazami wdzięczności za okazywaną solidarność i pewnością zwycięstwa PRAWDY, o ile będzie nam na niej zależeć bardziej – o wiele bardziej! – niż dziś.

– Wasza naczelna
Hanna Dobrowolska

PS zamieszczam video z wyrokiem w identycznej, a jednak odmiennej, jak się okazało, sprawie, która poprzedziła moją o 20 minut w dniu dzisiejszym, oraz moje zdjęcie wykonane z wnętrza PKW ukazujące kolegów reporterów „w pracy”.

 hdo2

 

One comment on “Hanna Dobrowolska: Po wyroku – do naszych czytelników; głos naczelnej portalu solidarni2010.pl

  1. przeczytaj sobie konieto Ustawe o Prawie prasowym. Nie jesteś dziennikarzem w mysl prawa. Koniec kropka.

Możliwość komentowania jest wyłączona.