Życzenia Noworoczne


Bal_NiepokornychGP2a

Życzę Państwu uczciwych, mądrych i odważnych przywódców

Reklamy

7 comments on “Życzenia Noworoczne

  1. Pani Ewo ! Pani życzenia noworoczne świadczą ,że jest Pani jednak także monarchistką,a nie demokratką jak Pani o sobie mówi – podświadomość i świadomość.Serdecznie Panią pozdrawiam i życzę spełnienia się wszystkich życzeń,tych osobistych i wspólnych dla Polski .Aleksandra z Wwy

  2. Życzę panu Ziemkiewiczowi – nie „naszego” a Polskiego Roku, Roku Wolności. Zaś panu Terlikowskiemu życzę, by zajął się odszukaniem w sobie talentów, które , niewątpliwie, posiada. Nie są to jednak talenty dziennikarskie, niestety. Aby być dziennikarzem w jednym szeregu w Ewą Stankiewicz i Cezarym Gmyzem – trzeba mieć osobowość.

  3. Chcialo by sie Was usciskac,ale za daleko.Zycze Wam aby przybywalo w Polsce takich ludzi jak Wy,Pani Ewo i Panie Grzegorzu,a wtedy do zwyciestwa tylko maly krok.
    Blogoslawionego Nowago Roku ZYCZY wam Georg

  4. happy New Year 2015 for all….no właśnie , tv Republika…”Terlikowski nigdy nie był moim fanem”.. Ziemkiewicz ?..coraz mniej…i w takim kierunku idą…może te drogi się im plączą…choć nie sądze.Jaśniej mówiąc Terlikowskiego nigdy nie byłem fanem,zaś Ziemkiewicza i owszem…wolę G.Brauna ….

  5. Jezeli chodzi o Ziemkiewicza i Terlikowskiego, to moim zdaniem, ten pierwszy jest wzorem dziennikarsko-pisarskiego, a ten drugi filozoficzno-religijnego tchorzostwa.
    Ogladalem ich dziesiatki razy w rezimowych mediach i ich wypowiedzi, ani razu (!) nie wybiegaly poza to… czego obecny rezim wymaga od swoich „prawicowych wentylow bezpieczenstwa”.
    Krotko mowiac – kicha. Jestem pewien, ze TV Republika nie pojedzie na tak kiepskim ogumieniu zbyt daleko.
    Ziemkiewicz jest wybitnym i wrecz wzorcowym wentylem postkomunizmu, a Terlikowski, tym samym, ale z nadania koszernych, co udowodnil w Klubie Ronina… kiedy to, w dyskusji z Grzegorzem Braunem… zapominal kogo ma bronic i kogo (niby) reprezentuje…
    Ciekawostka moze byc to, ze obaj Panowie nie maja o tym pojecia… a robia swoje, ku chwale swoich mocodawcow 😉

  6. Do zobaczenia w wolnej Polsce tak tam w gorze jak i tutaj na dole. Nikt nam nie odbierze ojczyzny i macierzy. Hulaj duszo ile mozesz wrogom karki skrec. Oby nam w naszych goracych glowenkach tak sie rozjasnilo ze juz nikt nam nie poradzi.

  7. Dziekuje Droga Pani Ewo !
    A Pani i wszystkim prawym Rodakom, z calego serca zycze, abysmy juz w tym roku odzyskali, tak upragniona wolnosc i aby kacapski agent – Komorowski skonczyl tak samo, jak inny moskiewski pies – Janukowycz !

Możliwość komentowania jest wyłączona.