Ewa Stankiewicz na Marszu 13 grudnia. FOTO & wywiad dla RadioWnet


Zdjęcia: Stefan Mazgaj, Solidarni2010 Tychy

This slideshow requires JavaScript.



Uwaga techniczna – w powyższym pokazie slajdów zdjęcia są dostępne w wyższej rozdzielczości – wystarczy najechać myszką i zatrzymać pokaz (znak pauzy- „II”), a następnie wybrać PRAWYM przyciskiem myszki opcję “otwórz w nowej karcie / oknie”. Pojawi się obrazek, (ciągle zmniejszony) i teraz wystarczy w pasku adresu usunąć ostatnie znaki poczynając od pytajnika , nacisnąć [ENTER] i gotowe.
Warto kliknąć na nowo otwarty obraz, bo być może oryginalna rozdzielczość jest jeszcze wyższa (sygnalizuje to lupka w miejscu kursora).  Więcej na ten temat+ przykład: TUTAJ


Wypowiedź dla RadioWnet

2 comments on “Ewa Stankiewicz na Marszu 13 grudnia. FOTO & wywiad dla RadioWnet

  1. Dyzio marzyciel

    Czasem przychodzą mi do głowy
    pomysły jakby nie z tej ziemi
    już jestem taki odlotowy
    że pragnę zbudzić teatr cieni

    marzenia wszak mieć każdy może
    czy moje całkiem niedorzeczne
    ty mnie osądzisz dobry Boże
    marzenia czasem są skuteczne

    tak mi się marzy wyznam z bólem
    biskup co się zasłuży męstwem
    że Cię ogłosi Polski królem
    choć pewnie też nieposłuszeństwem

    że się odnalazł – Zagubiony
    gdy wyły ordy na Krakowskim
    w obronie krzyża poproszony
    nie zawiódł jednak ksiądz Małkowski

    że z niewiastami wraz pod krzyżem
    majestat zgiąć kolana zdoła
    nim Wa-wa stanie się Paryżem
    z palmą i tęczą w rym chochoła

    tak mi się marzy pewniem głupi
    że w awangardzie jak Skorupka*
    przed bitnym ludem mkną biskupi
    marzyciel – wyszedłem na głupka

    wszyscy mi mówią nie krusz kopii
    zamilcz jak inni mus to mus
    Filip mi mówią od konopii
    bo krzyczę nie! Non passumus!

    ks. Ignacy Skorupka zginął bohatersko w obronie Warszawy, Polski i Europy czyli cywilizacji łacińskiej przed bolszewicką bezbożną ideologią w stule z krzyżem w ręku na czele kontrataku wierzących Polaków – podobieństwo z Krakowskim Przedmieściem jest nie tylko uprawnione ale uderzające.

  2. Podziwiam realizatora zdjęć są wyjątkowo szczegółowe. Pani Ewo, noszę Panią w sercu. Polacy powinni Panią nosić na rękach ale jest im ciężko mówić, nawet nie widzą wokół siebie zasłużonych osób. Marsz potwierdza plus i garstkę Polaków , którym w sercu istniej Polska. Czemu nie było więcej osób na Marszu?

Możliwość komentowania jest wyłączona.