■■ Lech Zborowski: „JEST PONIŻEJ MOJEJ GODNOŚCI ZASTANAWIAĆ SIĘ CZY CHAM PRZYWALI MI PRAWĄ ŁAPĄ CZY LEWĄ NOGĄ”


Ledwie zdołałem ochłonąć po nagonce redaktora Sakiewicza na protestujących w siedzibie PKW Ewę Stankiewicz, Grzegorza Brauna i kilka innych dzielnych osób, a tu trafiam właśnie na nieprawdopodobnie odrażający paszkwil drużynowej pana Sakiewicza, Joanny Lichockiej. Przyznaję, że dawno nie czytałem czegoś tak odpychającego w swej wymowie.

View original post 1 258 słów więcej

One comment on “■■ Lech Zborowski: „JEST PONIŻEJ MOJEJ GODNOŚCI ZASTANAWIAĆ SIĘ CZY CHAM PRZYWALI MI PRAWĄ ŁAPĄ CZY LEWĄ NOGĄ”

  1. moj poglad na te cala sprawe jest dokladnie taki sam. W decydujecym moemencie kiedy mala grupka wariatow juz nie wytrzymuje tego oszustwa i staje okoniem, pogodzone wygodna pozycja mendia tzw niby patriotyczne po cichu wycofuja sie z barykady, zostawiajac chetnych dio oberwania. Najpierw pisano bzduy o wtargnieciach atackach na placowke itd., a teraz zamiast zorganizowac petycje w ktorej moglibysmy sie wstawic za aresztowanymi prowadzi sie glupie gadki szmatki. to jest ponizajace dla Polakow. Media sie wyraznie prostytuuja.

Możliwość komentowania jest wyłączona.