Glenn Jørgensen: W Danii wzrasta zainteresowanie katastrofą smoleńską!


Glenn_FB2

fot: Agnieszka Sudziarski

Wzrasta zainteresowanie katastrofą smoleńską w Danii. Wczoraj [28 listopada – red.] w godz 10 do 12 duński inżynier Glenn Arthur Jorgensen był po raz trzeci gościem w jednej z największych rozgłośni radia publicznego w Danii ”Radio 24-7” aby opowiedzieć o najnowszych wynikach badan dotyczących katastrofy w Smoleńsku. Pierwszy program dotyczący Smoleńska, który był wyemitowany na całą Danię w marcu 2014 pobił rekord słuchalności od początku istnienia tej stacji.

Podczas programu na stronie internetowej radia po raz pierwszy został zaprezentowany krotki materiał filmowy w języku angielskim o katastrofie smoleńskiej.

Z poważaniem
Glenn Jorgensen

 

 

3 comments on “Glenn Jørgensen: W Danii wzrasta zainteresowanie katastrofą smoleńską!

  1. @Marcinie, drogi internauto. Czemu „po” takim przekonaniu tak bardzo późno oficjalnie poparłeś dołączając do Polski? Wiesz ile przez ten czas przez POlskę straciła Polska? To młady czlowieku Twoje opóźnienie przyczyniło się do likwidacji, dobrze, masz „dług” względem tych co stale z premedytacją walczą o Polskę. Czy wiesz ile Twoi koledzy, koleżanki przez ten czas zgubili? Będzievcie mieli zero sweiadczeń i emyrytur, moż zsiłek socjalny.

    • Chyba wyraznie napisal, ze od 10 kwietnia 2010 r. zaczal sie interesowac … on mial wtedy 20 lat! Wcale nie bylo za pozno !

  2. dziejuje ze jesteście. Mam 25 lat i nigdy nie interesowałem się polityką. Zawsze uważałem ze to są pierdoły na które nie mam wpływu. Gdy w sobotę rano 10 kwietnia szedłem do pracy podsłuchałem czyjąś rozmowę telefoniczną. Wyglądało to mniej więcej tak „Pie**olisz, Kaczor nie żyje? Który Kaczor? Ja pie**ole, prezydent? Samolot się rozpie**dokił?” Był wielki szok, były wielkie emocje. Pomyślałem wtedy z automatu że Ruski muszą za tym stać. Takie przekonanie mam do dnia dzisiejszego. Dziękuje Wam za to ze pokazujecie prawdziwą prawdę. W tym roku oglądałem jednocześnie dwie relacje z marszu. TVN i na stronie marszu. Nie muszę chyba pisać co myśle o tej stacji? Jeszcze raz wam dziękuje. Jestem z Wami!

Możliwość komentowania jest wyłączona.