Lech Zborowski: „JA SIĘ NIE BOJĘ, JA TYLKO JESTEM OSTROŻNY”


64ca12c91f7c33790b0388e01c72e62c

Patrząc z przerażeniem na to co wyprawia się w Polsce, a ściślej z Polską przy pomocy wyborczego bandytyzmu, od kilku dni daję wyraz zaniepokojeniu, krytykując poniektórych aktorów tego obrzydliwego spektaklu.

View original post 1 000 słów więcej

One comment on “Lech Zborowski: „JA SIĘ NIE BOJĘ, JA TYLKO JESTEM OSTROŻNY”

  1. Cały gapol zachował się w omawianej sprawie BARDZO nie ładnie. Myślę że stało się tak z pewnością dlatego że takie jest w tej sprawie stanowisko pis. Po prostu oni wszyscy uważają że w Polsce jest niemalże optymalna demokracja. Oczywiście chodzi o ,,demokrację” optymalną dla ,,elity politycznej” a więc taką w której ciemny lud nie ma za dużo do gadania.
    Podzielam zdanie autora listu; W Polsce nie ma prawdziwej demokracji!!!
    PRAWDZIWA DEMOKRACJA jest wtedy gdy obywatele mogą podejmować decyzje bezpośrednio w referendum oraz gdy mogą SWOBODNIE wybierać swoich przedstawicieli do Sejmu w prostej i nie podatnej na jakiekolwiek manipulacje ordynacji większościowej JOW! WYBORY w ordynacji ,,proporcjonalnej” DO SEJMU, sejmików wojewódzkich, rad powiatowych, nie są DEMOKRATYCZNE dlatego że wyborcy nie mogą SWOBODNIE wybierać, skoro muszą głosować na kandydatów wcześniej przez kogoś wybranych,( MUSZĄ głosować na kandydatów z list partyjnych). Inaczej mówiąc chodzi o to że obywatel bezpartyjny faktycznie nie może zgłosić swojej kandydatury w wyborach do Sejmu. Podobnie sprawa ma się z instytucją referendum . Niestety Polacy bez zgody ,,elity politycznej’’ , zasiadającej na Wiejskiej, nie mogą skutecznie domagać się referendum! Instytucja referendum jest MARTWA.
    Pozdrawiam serdecznie.

Możliwość komentowania jest wyłączona.