Władze Warszawy „przygotowały” kostkę brukową na 11 listopada?


Kostka brukowa-MN2014

Podczas Marszu Niepodległości rzucał w policjantów. „Podkusił mnie kamień”
Siedemnastolatek skazany za wszczynanie burd podczas Marszu Niepodległości przyznał się do winy i wyraził skruchę. – Czuję się trochę głupio. Głupota strzeliła mi do głowy. Kamień leżał i mnie podkusił. Zobaczyłem kamień i że ludzie zaczęli rzucać, to ja też rzuciłem. Przybiegła policja i mnie złapała – mówił w TVN24.
Tłumaczył, że „nie wie dlaczego rzucał kamieniami”. Wcześniej przekonywał sąd, że na marsz dotarł bez chęci wszczynania burd.

– Przyłączył się do tego zbiegowiska, widząc inne osoby rzucające kamieniami i innymi przedmiotami w policję, sam podjął decyzję o rzucaniu kamieniami w policjantów. (…)

za: http://www.wprost.pl/ar/479727/Podczas-Marszu-Niepodleglosci-rzucal-w-policjantow-Podkusil-mnie-kamien/

 

na zdjęciu: kadr z poniższego filmu , czas 0:53

całość: https://www.youtube.com/watch?v=XkW6MCV6b4U


Przypomnijmy Jana Pietrzaka z 2012, czas 1:05

zob. też:

(…) O tym, że zamieszki nie były spontaniczne świadczyć może to, że w kilku miejscach Placu Konstytucji był niedokończony remont nawierzchni składającej się z kostki brukowej. Tak jakby ktoś specjalnie nie dokończył remontu chodnika w centrum miasta by prowokatorzy mieli skąd brać kostkę. W najlepszym przypadku ludzie mający dbać o za bezpieczeństwo w Warszawie nie zadbali by po placu nie walała się kostka”.

Wniosków z tego jest kilka. Pierwszy taki, że spontaniczne zamieszki należy sumiennie przygotować według wypracowanego schematu. A drugi taki, że należy dokumentować wydarzenia, by na podstawie dokumentacji znajdować powtarzające się schematy, ukazujące naturę dynamiki zdarzeń.

http://www.prawy.pl/z-kraju/7526-skad-niezabezpieczona-kostka-brukowa-na-trasie-marszu-niepodleglosci

 

 

5 comments on “Władze Warszawy „przygotowały” kostkę brukową na 11 listopada?

  1. haha, gratuluję podania jako źródła filmiku pyty – poważne dziennikarstwo i wiarygodne podstawy do osądów xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  2. @Pani_Stankiewicz: to już trochę podchodzi pod niedojebanie mózgowe… Radziłbym niezwłocznie skontaktować się z psychiatrą

  3. Co za kraj, politycy sie wieszaja a ludziom chca odebrac prawo do manifestacji tworzac prowokacje podczas pokojowego marszu. Glosujcie na stare mordy i bedziecie gnili w tym szambie.

Możliwość komentowania jest wyłączona.