Tajemnica Tajemnic – Prawdziwa historia ocalenia Polski i świata


JasnaGora_56Tysiące ludzi z wielu krajów świata ze łzami w oczach oglądały ten niezwykły obraz.

Zastanawiające, że zakupiły go już telewizje na wielu kontynentach, lecz żadna stacja polska…

 


 

na deser proponujemy relację blogpressu ze spotkania z Wincentym Łaszewskim w klubie Ronina.

Mowa jest o POLSCE W OBJAWIENIACH FATIMSKICH

 

3 comments on “Tajemnica Tajemnic – Prawdziwa historia ocalenia Polski i świata

  1. Przykro mi ale nie pozwoli mi otworzyć !!!???Pozwoliło ! Biblia mówi nie będziesz sie kłaniał nikomu i niczemu bo ja jestem Bogiem zazdrosnym!!Czy o to chodzi by nas odciągać od Boga i Stwórcy?? Boga nikt nie widział to nie można robić kasy .Ja modlę sie tylko do Boga !!

    • Tak bowiem Bóg umiłował świat, że Syna swego Jednorodzonego dał, aby każdy, kto w Niego wierzy, nie zginął, ale miał życie wieczne.
      Albowiem Bóg nie posłał swego Syna na świat po to, aby świat potępił, ale po to, by świat został przez Niego zbawiony.
      Kto wierzy w Niego, nie podlega potępieniu; a kto nie wierzy, już został potępiony, bo nie uwierzył w imię Jednorodzonego Syna Bożego.
      (J 3,16-18)
      Wy jehowi nie uznaliście boskości Jezusa ,
      a „studiując ” Stary Testament nie rozumiecie ,
      że zapowiada Jezusa jako Masjasza

      Cóz przecież waszą sektę wymyślił mason ….

Możliwość komentowania jest wyłączona.