Polonia w Nowym Yorku protestuje przeciwko Komorowskiemu! – DZISIAJ, 6 PM


Solidarni2010USPrzyjaciele!

W środę, o godzinie 18, czyli 6 pm, zbieramy sie pod Konsulatem na 37 Ulicy. Przybędzie tam – na spotkanie z grupą przedstawicieli Polonii – prezydent Komorowski.

Jest to idealna okazja do wyrażenia naszego sprzeciwu wobec tej prezydentury. Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału.  POLONIA TO MY! 

Prosimy również o poinformowanie o naszym proteście wszystkich znajomych Polaków, którzy chcieliby wziąć udział oraz którzy już wcześniej wyrażali wolę współpracy z nami.

Przynieście polskie flagi!

Spotkajmy się pod polskim konsulatem!
Powiedzmy NIE tej prezydenturze!

 

Sroda, 24 wrzesnia, godzina 6 PM lub tuz po 6 pm.

Przyniescie polskie flagi.

Również w srode rano będziemy obecni na Columbia University, okolo godziny 9:30 am. Prosze o informacje , kto moze przyjsc na Columbia University rano rozdawac ulotki w czasie wizyty Komorowskiego. Natomiast wieczorem oczekujemy Was wszystkich!

Solidarni2010 New York

źródło:

http://solidarni2010.pl/28963-goracy-news-polonia-w-nowym-yorku-protestuje-przeciwko-komorowskiemu.html

 

4 comments on “Polonia w Nowym Yorku protestuje przeciwko Komorowskiemu! – DZISIAJ, 6 PM

  1. nie POdpisałem – dostałem kupiłem bloki – tych nie dostałem – ale zebrałem na dom – którego nie chce mieszkając w takim kraju!

  2. @bolko1
    Ja, absolutnie żadnych ulg nie dostałem. Co zapożyczyłem musiałem oddać. Kolejny pisze i zgaduje. człowieku nie pracowałem na księżycu tylko w PRLu. Wiem doskonale, że jak nie podpisałeś G…O dostałeś! Pewnie byłeś i jesteś upaprany.

  3. Z POlski TuSSka i Kopacz ludzie masowo wyjeżdżają, mam 65 lat i też na serio myslę o emigracji za chlebem. Od 1939r nasza rodzina jest prześladowana przez zbrodniarzy sowieckich i ich krajowców, sług. Tak jak jest dziś nie było nawet za komuny Gierka. Pracy było wtedy, pożyczki z zakładów pracy byłyniskooprocentowane(2%), jak było ciężko to i umażali nam te pożyczki. Dziś nie jest w interesie obcych banków dawanie niskooprocentowanych pożyczek choć OBCE BANKI nie pożyczają nam pieniędzy tylko papiery dłużne ale odbierają od nas już żywe Polskie złote, dlatego tak nas ścigają. Powstały za to nowe ciała. Syndyki masy upadłościowej, windykatorzy, bezlitośni komornicy, którzy nie tylko sam dług zciągają z nas Polaków lecz nawet odsetki od odsetek, Krajowy Rejestr Długów i BIK-komu oni służą??? Taką demokrację mam w doopie. O mamy też kolejny przywilej 97% podatku, początkowo duże firmy olewały protesty małych ciułaczy a dziś i ci duzi padają jak grzyby po deszczu. Przemek Gintrowski w swoim utworze pt. „Kantyczka z lotu ptaka” pokazuje nie tylko błędy młodości Polaka ale i grabieżczą politykę chciwych Żydów, Rusów i Niemców, w której mówi o tym, że ci chciwi OBCY nie tylko oczyścili nasze kieszenie ale i szydzą z okradzionych i ciągle okradanych Polaków. Początkowo w latach 90-ych mówiło się o prywatyzacji nierentownych Polskich zakładów pracy, że niby taki cel miał przyświecać zmianie własności dziś nadal „rządzący” nami wyprzedają nawet te strategiczne zakłady pracy- tyle tylko że za bezcen. Ale czy tylko banki i zakłady okradli? A prasa TV i radio, wszędzie są OBCY! Może niezbyt chronologicznie się wyrażam tu ale jestem tylko małym rzemieślnikiem.

Możliwość komentowania jest wyłączona.