Tv Republika – pytania z Taszkientu


fot: telewizjarepublika.pl

fot: telewizjarepublika.pl

[Solidarni2010-Kraków przysłali list, pod którym się podpisujemy. Postanowiliśmy  go, za zgodą autorów, opublikować -red]

Otrzymaliśmy dzisiaj od Ks. Jarosława Wiśniewskiego – misjonarza z Taszkientu, a  naszego rekolekcjonisty, sms tej treści:  

„Od kilku dni bez przerwy oglądam tv Republika Wildsteina. Przypadkiem nasz taszkiencki satelita ją łapie. Próbuję sobie wyrobić zdanie. Cieszę się że opozycja ma swój kanał i że to kanał patriotyczny. Martwi mnie tylko jej nadmierna otwartość na liberałów i czerwonych.
Już się tam przez tydzień sporo ich przewinęło w roli dyskutantów. Tak jakby mało mieli czasu na innych kanałach.

Ze środowisk katolickich tymczasem jak dotąd nie ma nikogo z żadnego nurtu. Wypadałoby zaprosić choćby ks. Małkowskiego lub Isakowicza Zalewskiego. Bez tego czarno to widzę.

Czyżby kolejna mutacja antenowego bolszewizmu? A może po prostu nie ma odważnych katolików pod ręką?
Gdzie się podziali Cejrowski z Pospieszalskim?

Może red Sakiewicz tak mocno obraził się na Ks. Rydzyka, że zrobił sobie dłuższy urlop od Kościoła?
Wartości muszą na czymś bazować… Czy aby na pewno jest to kanał z chrześcijańskim obliczem?

Pozdrawiam w 95 rocznicę Fatimy. Jar.

Zapytaliśmy Ks. Jarosława czy pozwoli aby ten komentarz wysłać do Pani Ewy Stankiewicz. Otrzymaliśmy następującą odpowiedź:

„Owszem, proszę wysłać o ile głos z Taszkientu dla Nich coś znaczy. Może mają jakieś przesądy, albo zastrzeżenia ze strony sponsorów. Może ci co dają im kasę i licencje coś sobie zastrzegli? Taki cyrograf Twardowskiego? Obym był w błędzie.

Jestem z tego pokolenia, które fascynowało się Gazetą Wyborczą jej entuzjazmem, patriotyzmem i opozycyjnością. Jakże się myliłem.
Nie chciałbym na starość, by mnie znowu jacyś bezbożni redaktorzy ponownie tumanili i to w chwili, gdy nadzieja jest taka krucha!

Skoro w poszukiwaniu nadziei dotarli do Kolumbii i do Węgier to czemu nie znajdą mężów zaufania pośród represjonowanych i zepchniętych na margines kapłanów i innych osób wierzących w Polsce?

Czemu nie puszczają tych filmów z wkładki do Gazety polskiej o bioetyce, egzorcystach i innych zagrożeniach dla duszy narodu?

Te dodatkowe zastrzeżenia też dedykuję P. Sakiewiczowi.
Z całą sympatią i szacunkiem,

 x. Jarosław,  TASZKIENT „

I my zadajemy sobie podobne pytania. 

Solidarni 2010-Kraków,
redakcja strony ewastankiewicz.pl

44 comments on “Tv Republika – pytania z Taszkientu

  1. Z całym szacunkiem Panie Myślący ale tak rozumując to staranie się o miejsce na mulipleksie to również zawieranie paktu z szatanem. Znaczy się, że żeby nie być posądzanym o zdradę to należało umawiać się z ks. Rydzykiem, a nie Polsatem? Oczywiście ks. Rydzyk byłby bardziej słuszny, a jedyny problem polega na tym, że nie dysponuje platformą satelitarną nadającą programy kodowane. Co do braku treści religijnych to dopiero byłaby zadyma, że tworzona jest zdradziecka imitacja telewizji TRWAM mająca odciągnąć widzów od tej jedynie słusznej i poprowadzić ich prosto do piekła. Bezpodstawne zarzucanie zdrady ludziom, którzy zawsze TRWAM byli wierni i przychylni to piramidalna głupota, która wielką uciechę sprawia tylko tym sk… z mainstreamowych gadzinówek.

    • Solorz, który jest jednym z 500 najbogatszych ludzi świata, szefem Polsatu, a także byłym agentem Służby Bezpieczeństwa (16 listopada 2006 r. przyznał, że podpisał zobowiązanie do współpracy z Departamentem I MSW PRL. Jako agent do współpracy z wywiadem został zwerbowany 18 października 1983 r. i do 26 czerwca 1985 r. był zarejestrowany pod pseudonimem „Zeg”). Z kolei Rafał Grupiński to ten sam Grupiński, który jest przewodniczącym klubu parlamentarnego Platformy Obywatelskiej, zaciekłym liberałem i obrońcą Sawickiej, Sekuły i innych bohaterów III RP. Dziwne więc postaci przewijały się w bliskim otoczeniu prezesa Telewizji
      http://wzzw.wordpress.com/2013/05/17/od-rywina-do-tv-republika-%e2%98%9a-przeczytaj/

  2. Ludzie mają prawo mieć wątpliwości TV Trwam nie może dostać koncesji ( marsze demonstracje protesty). A tu od Pana Solorza TV Republika dostaje miejsce na platformie. Wchodzenie w układy z beneficjentami trzeciej RP to jak pakt z szatanem.
    Jak to się kończy mamy przykład okrągłego stołu i obecnej sytuacji.
    Jest potrzebna TV skierowana do szerszego odbiorcy przedstawiająca konserwatywny punkt widzenia czy prawicowy dla szerszego odbiorcy niż obecne zakłamane media. Dlatego nie wpisuje się w nurt krytyki ze TV Republika to tv masońska czy tv mycka jak w nie których kręgach katolickich ją nazywają.
    Krytykuję jej konszachty z Solorzem i miejsce na platformie Polsatu.
    Dlatego zapala mi się czerwona lampka. A dla katolików też można by było z parę audycji poświęcić np 1 godzinę dziennie druga czerwona lampka.
    Prawicowa TV jak najbardziej ale Panowie nie tędy droga i nie z Polsatem.

  3. Nie będę ukrywal, że negatywnie oceniam to co robi ks. Rydzyk. Nie ma niczego nagannego w rozmowach z innymi ludźmi, o ile robi się to trzymając się prawdy i innych prawicowych wartości. Natomiast ks. Rydzyk sugeruje, że TV Republika to jakaś zdradziecka intryga i zarzuca to ludziom, którzy wyznają identyczne lub bardzo podobne włartości. Republika nie konkuruje z TRWAM o miejsce na multipleksie. Dlaczego skacze do gardła Republice, komu i czemu to służy. Dajmy Republice tradycyjne 100 dni, a potem oceniajmy. Obecnie to wygląda tak jakby ks. Rydzyk działał wspólnie z Wybiórczą. Przecież głupi nie jest.

  4. Panie Mariusz wersja dla Pana gdyby zechciał się pan spotkać z Biedroniem i go przekonywać: Biedroń nie możesz mieć dziecka bo nie lubisz biedronek, tylko inne biedronie. Powodzenia.

  5. Polacy,

    Po pierwsze: za krotko na to, aby cokolwiek sensownie ocenic.

    Po drugie: bez TV Republika napewno postkomunie bedzie lepiej, a nam gorzej.
    Niekonstuktywna krytyka i dezinformacja na temat Republiki i ujadanie zamiast wspolnej pracy nad konkretnymi propozycjami dla autorow, zyczliwa konstruktywna krytyka i wymiana pogladow, niewspierania Republiki kazdym groszem i ogladalnoscia – to w tej chwili w sumie dzialanie prokomunistyczne.

    Po trzecie: zadne slowo krytyki nie ma wiekszego znaczenia, jesli jest pozbawione sugestii „co z tym zrobic.”

    Po czwarte: dla mnie p. Stankiewicz jest gwarancja wartosci tej telewizji.
    .
    Prosze o wybaczenie, jesli kogos dotknelam; nie to jest moim celem. Moim celem jest wylanie kubla zimnej wody na bezwartosciowe ujadanie.
    DOOOOOSC!
    DOOOO ROOOBOOOOTY!

    Pomysly?

    • znowu czarno biale myslenie, oj ten marszalek Pilsudski to sie w grobie przewraca to lewak wredny jeden 😉 Zapomniales dodac Zydow.

      • Mariusz jesteś mądry inaczej.
        Z Polakami staram się nie wchodzić w spory bo nie są mocarzami intelektu….
        Asta la vista Mariusz.
        Stan

  6. Jak czytam tu pewnie komentarze to sie wlos na glowie jezy. Ta telewizja nadaje od 6go-maja (o ile sie nie myle) jak patrze na kalendarz dzisiaj jest 15-ty to jest prosze panstwa tydzien i jeden dzien. WOW. Jeszcze nie zagoscila w domach na dobre a co poniektorzy wyciagaja ciezkie dziala a jeszcze inni sieja ferment

    Widze ze w Polsce zeby byc uznanym za patriote nie wystarczy walczyc o wolnosc mediow i wolnosc Polski Nie wystarczy zniszczyc sobie przez to kariere , stracic wszystkie pieniadze, byc ponizanym, zwalnianym, inwigilowanym, zastraszanym, aresztowanym, ciaganym po sadach a nawet bitym tak jak pani Stankiewicz , Wildstein, Sakiewicz i cala reszta tworcow i dziennikarzy TV Republika (mogli siedziec na forach internetowych i trolowac, krytykowac, puszyc sie i narzekac ha). Ba nawet nie wystarczy organizowac wiece popracia dla TV TRWAM ryzykujac posmiewisko. Zeby byc tym prawdziwym Patriota, mezem stanu trzeba spelnic dodatkowe warunki. Byc pochodzenia polskiego, katolikiem, prawicowcem i jeszcze cos…. klakierem o.Rydzyka. Niestety najgorzej maja Bronislaw i Dawid Wildstein(Zyd), Samuel Pereira (Portugalczyk), Zybertowicz (agnostyk), sp. Pilsudski(PPS) no i red nacz. Sakiewicz oczywiscie a z nim cala TV Republika.

    Niestety te wiece poparcia organizowane przez GP, programy w Republice ujmujace sie za Trwam w przyznaniu magicznego multipleksu (jak np. swietny program pani Gargas) to stanowczo za malo zeby zostac uznanym za prawdziwego Patriote. Najlepiej jeszcze zmienic ramowke wlasnej telewizji, wprowadzic te same programy co w Trwam z tamtejszymi dziennikarzami i wogole przetransformowac sie w telewizje stricte katolicka a jeszcze lepiej zaprosic o. Rydzyka do zarzadu!. Swoje programy kierowac tylko do tej samej publiki ktora juz slyszala te same fakty po tysiac razy zamykajac sie w gettcie. A co przeciez my jestesmy najfajniejsi a tamci glupcy wiec po co przekonywac tych co sa niezdecydowani albo pod wplywem mediow rezimowych. Kazda rada o. Rydzyka musi byc zastosowana w praktyce a on sam wielbiony. No i modlitwy obowiazkowo co godzine na antenie.

    Przykro mi ze narod znowu sie dzieli (i najgorsze jak latwo go podzielic) kiedy prawdziwy wrog nie zasypuje gruszek w popiele a niedlugo z tej Polski nie bedzie co zbierac i co ratowac Tylko tym razem moze byc inaczej niz w historii. Nie chce straszyc ale mozecie sie bardzo zdziwic. Polska tym razem moze sie nie przebudzic i pograzyc na wieki jak niektore panstwa afrykanskie (poziom zycie jest stosunkowo podobny i zarobki tez). Zadluzenie ktore teraz powstaje moze okazac sie zupelnie nie do splacenia. No chyba ze wierzycie ze bedziecie mogli znacjonalizowac cos co bedzie w rekach zachodnich i wschodnich korporacji (za ktorymi stoja silne rzady) Zycze dobrej zabawy i samopoczucia zwlaszcza tym ktorzy wypisuja tutaj bzdury, zacietrzewili sie do granic i szukaja wroga tam gdzie go nie ma.

    Ksiedzu Jaroslawowi z Uzbekistanu proponuje wrocic do Polski. Rozumiem ze nadajniki z Uralu sa blisko ale moze warto posluchac o czym mowi ulica?

    • co za bzdura ? Patryjota = prawicowiec ???!!! to w takim razie co powiesz o Pilsudskim ?on byl socjalista …..takze chrzescijaninem I dobrym katolikiem ….

      • Tez tak uwazam i dlatego podalem przyklad Pilsudskiego w swoim komentarzu. Wydaje mi sie ze pomineles czytajac moj chaotyczny wywod. Niestety sa w Polsce srodowiska ktore organizujac marsz niepodleglosci pomijaja w planach chociazby trase przemarszu przy pomniku Pilsudskiego. Sakiewicz jako jedyny ze swoim klubem oddzielili sie od pochodu by zlozyc tam kwiaty, dla reszty bylo im w niepodrodze. Dlatego celowo umiscilem jego nazwisko wsrod tworcow Tv Republika moze troche niefortunnie ale chcialem podkreslic ta hipokryzje

    • Powtórzę jeszcze raz… nie chodzi o to co robi Polsat (może robic ze swoją własnością co mu się żywnie podoba) ale o to co robią środowiska skupione wokół Pana Sakiewicza i Wildsteina w jednym korycie ze środowiskami na które wcześniej niepochlebnie “nadawały”… PS. to nie znaczy że nie napisał Pan prawdy, tyle że pominął Pan w swojej opowieści właśnie ten wątek „macania się” tzw. „niezależnych mediów” z „zależnymi” – a to się chyba jakoś nazywa i przypomina niechlubny „okrągły stół”… Pozdrawiam

      • Wszystko fajnie tylko wez pod uwage ze postkomunisci po 89 roku budowali swoje media bo wiedzieli ze tylko dzieki temu utrzymaja sie przy wladzy. Znali realia a prawica spoczela na laurach, zaden z politykow prawicowych nie dostrzegal tego problemow. Swoja naiwnoscia i brakiem wyobrazni politycznej pozwolili na to co sie teraz dzieje. Teraz jest placz ze nie ma prawicowych mediow ze nowoczesne technologie sa po stronie rzadowej. Jest co jest niestety, ale przyjdzie czas ze i o. Rydzyk wystrzeli swoja satelite i obdzieli transponderami TV Republike. Niestety narazie na wszystkim polozyli lape komunisci i nawet o. Rydzyk jest zmuszony do nadawania z rosyjskich nadajnikow na Uralu.

    • Robi dobry uczynek dla?…

      Panie Mariuszu z godz. 05:11
      Cytat III akapit:
      …”Swoje programy kierowac tylko do tej samej publiki ktora juz slyszala te same fakty po tysiac razy zamykajac sie w gettcie.”…

      O tym, już tutaj pisałem w komentarzach z 14:57 i 17:33; nie będę się powtarzał…, bo tego bardzo nie lubię.

      Ale to co napisał pan w II akapicie;
      …”Ba nawet nie wystarczy organizowac wiece popracia dla TV TRWAM ryzykujac posmiewisko. Zeby byc tym prawdziwym Patriota, mezem stanu trzeba spelnic dodatkowe warunki. Byc pochodzenia polskiego, katolikiem, prawicowcem i jeszcze cos…. klakierem o.Rydzyka.”…

      to jest (mówiąc bez ogródek) – typowe jątrzenie nowego konfliktu. Nie mam zamiaru się wypowiadać, za tych którzy organizowali swoje wiece poparcia dla Tv Trwam, jednocześnie robiąc z siebie pośmiewisko. Ale jeżeli ktoś zakłada, że… w obronie swojego brata rodaka będzie robił z siebie pośmiewisko, to czego on właściwie chce bronić?

      Tym: „klakierem o.Rydzyka”, dopełnił pan swojego dzieła…
      Najbardziej zastanawia mnie to, komu lub czemu pan naprawdę usługuje.

      • Nie zmieniaj moich wypowiedzi. Nie napisalem ze pomagajac Tv Trwam ktos robil z siebie posmiewisko. Napisalem ze narazal sie na posmiewisko i to ze strony prorzadowych mediow dodam teraz zeby rozwiac twoje watpliwosci.

        Tak usuguje i powiem Ci komu cala prawde jak na spowiedzi. Sobie i tylko sobie bo chcialbym kiedys zyc w wolnym kraju.

        Co do jatrzenia odsylam do lektury Naszego Dziennika w internecie i wypowiedzi o. Rydzyka ktory pomawia niewinnych ludzi ktorzy zawsze stali za nim murem i robia to nadal. Moze wlasnie o to mu chodzi by przystworzyc sobie wrogow zyskac rozglos i nowe wplywy.

    • @Mariusz „Jeszcze nie zagoscila w domach na dobre a co poniektorzy wyciagaja ciezkie dziala a jeszcze inni sieja ferment”
      Być może miałeś mnie na myśli pisząc te słowa, więc odpowiem. Nie oceniałem decyzji Tv Republika o nadawaniu sygnału kodowanego, jej konsekwencją jest nadawanie na platformie polsatu z przyczyn, które rozumiem , uważam, że dostępność Tv Republika dopiero w pakiecie Familijny Max HD to błąd !
      Tv Trwam przez długi czas była jedyną telewizją mówiącą o wartościach mi bliskich, utrzymuje się z dobrowolnych datków ludzi, często biednych, prostych, mających swoje wady, jak każdy, ale których zdrowy rozsądek i mądrość życiowa są dla mnie dużo cenniejsze niż wszystkie wypowiedzi „aułtorytetów” goszczących w „gównych mediach”. Razi mnie nutka Twojej szyderczej ironii pod adresem Tv Trwam, jej „publiki”, o. Rydzyka, który też ma pewnie swoje wady, przy jednoczesnym wymaganiu bezkrytycznego podejścia do Tv Republika.
      Jeśli Tv Republika będzie chciała spacyfikować moje oczekiwanie by np., tuskówna wyleciała kiedyś ze swojego mieszkania za 2mln na zmywak do Anglii, jeśli zacznie oswajać widzów Trwam z żakowskim i tego typu osobowościami, to znaczy, że zaprzepaści być może ostatnią szansę by Polacy jako naród nie skretynieli do końca.
      Wczoraj biedroń użalał się w polsacie, że nie może mieć dziecka, pomimo, że już 11 lat jest w związku ze swoim partnerem, bo prawo polskie mu na to nie pozwala. Po mojemu biedroń nie może mieć dziecka, bo pakuje swoją spermę w gówno. Może tak powinna to mu i jemu podobnym wyjaśnić Tv Republika, bez owijania gówna w bawełnę. Tv Trwam tak tego zrobić nie może.

      • Przepraszam, że tak wpis pod wpisem, opcji edycji nie widzę, a zapomniałem o czymś bardzo ważnym. Być może w Taszkiencie mieszkają Polacy, potomkowie zesłanych tam powstańców, którym Polska powinna zapewnić względny dobrobyt tam, by odróżniali się poziomem życia od innych obywateli lub powrót i godne życie w Ojczyźnie.Możliwość uczestnictwa we mszy, wyspowiadania, przyjęcia Komunii jest dla nich bardzo ważnym i nieczęstym wydarzeniem, możliwym dzięki takim księżom jak Ks. Jarosława Wiśniewski. Myślę, że za słowa napisane pod koniec wpisu przez Mariusza należą mu się przeprosiny. Jeśli nie będzie na nie stać autora to w jego imieniu serdecznie przepraszam Ks. Jarosława Wiśniewskiego i pozdrawiam jego i rodaków.
        Z mapy zasięgu satelity Astra, z którego nadawana jest Trwam wynika, że absolutnie Taszkient nie jest w jego zasięgu, natomiast jest to granica zasięgu satelity Hot Brid, z którego nadawana jest Tv Republika. Tym bardziej prośba do Tv Republika o transmisję mszy, audycję katolicką i pozdrowienia dla Polaków na Wschodzie.

      • Podales przyklad Zakowskiego i Biedronia. Wolalbym zeby oni wystepowali w Republice gdzie scieraja sie poglady a prowadzacy program rzetelnie atakuje ich zadajac niewygodne pytania kompromitujac ich. Ba oni sami sie nawet skompromituja ale trzeba doprowadzic najpierw do rzetelnej dyskusji by ukazac ich hipokryzje i mowienie nieprawdy. Nikt Zakowskiego nie przekona do zmiany pogladow (no chyba ze pieniadze) ale jego widownie mozna przekonac pokazujac cale to zaklamanie i przeciagnac ich na nasza strone. To jest jedyna sluszna droga moim zdaniem bo prawda sama sie obroni tylko potrzeba troch wiary w to. W innym przypadku beda wystepowac z Monika Olejnik i multum innych prorzadowych dziennikarzy ktorzy beda ich ukazywac w dobrym swietle a wtedy w tym kraju nic sie nie zmieni. Tego bys chcial?

        „Po mojemu biedroń nie może mieć dziecka, bo pakuje swoją spermę w gówno. Może tak powinna to mu i jemu podobnym wyjaśnić Tv Republika, bez owijania gówna w bawełnę.”

        A jak ma mu to wyjasnic nie podejmujac z nim zadnej dyskusji? Pozatym gratuluje poziomu tej wypowiedzi. Myslisz ze mozna nawiazac dialog ze spoleczenstwem poslugujac sie taka retoryka z rynsztoku? Nie bronie Biedronia ale same srodowisko gejow ma dosyc tego uzurpatora i jest jemu przeciwne. Zdziwiony? No tak znowu te czarno biale myslenie bo przeciez gej tez nie moze byc patriota.

  7. Przed chwilą oglądałem na polsat news program „Tak czy nie” z biedroniem. Bardzo chciałbym zobaczyć w Tv Republika kontr program, w którym słowo po słowie, zdanie po zdaniu konkretnie i rzeczowo, bez ględzenia, rozprawiono by się z tym stekiem bzdur, który mi w nim zaserwowano. Inny dzisiejszy news dnia-policja rozbiła mafię podrabiającą niemieckie proszki do prania, wielki sukces itd., tylko dlaczego nikt nie zadał pytania dlaczego ta mafia powstała. Dlaczego proszek kupiony w niemieckim markecie okazuje się być dużo lepszy i tańszy niż znane produkty sprzedawane w Polsce ? Przydałby się w TV Republika program reagujący chociaż na szczególne przypadki programów, wiadomości „gównego nurtu”, konkretnie pokazujący manipulację, czy głupotę. Takie „tak tak, nie ,nie”

    • Oni w ten sposób, przyzwyczajają ludzi do zła!

      Całkowicie się z Panem zgadzam Panie wlader. Podsumowując tylko – pańską wypowiedź, dodam jedną kwestię: Oglądając media zależne od władzy, trzeba pamiętać, aby częściej się zastanawiać; nie nad treścią przekazywaną, tylko z jakiego powodu, dana treść jest przekazywana.

      Pozdrawiam

      • @Waldorfus kiedy zastanawiam się po co i dlaczego akurat teraz dana treść jest przekazywana przestaję się śmiać z idiotyzmu w niej zawartego.

    • Dlatego ja nie oglądam dla zasady programów zwanych „opiniotwórczymi”. Polecam zapoznawanie się z suchymi faktami i samodzielne wyciąganie wniosków. Żadna tv nie jest niezależna, zwłaszcza gdy do dyskusji nad jakimkolwiek tematem zaprasza polityków.

      • @Odys Syn Laertesa czasem oglądam, żeby wiedzieć co planuje „wróg” :), tylko że szybko brakuje mi nerwów i telewizor jest zagrożony 🙂

        • Jest internet (całe szczęście! nie wiem czemu „Republika” nie pozostała przy tym źródle)… gdzie można sobie poczytac… na spokojnie 😉 i poszukac suchych faktów bez „jedynie słusznej interpretacji”. PS. Wiem co Pan czuje dlatego zalecam determinację w omijaniu TV – naprawdę warto! Pozdrawiam

  8. Dajmy szanse TV Republika. Zaufajmy ludziom, ktorzy jednak sie poparzyli w mediach publicznych i chca cos robic. To jest wielka szansa dla Polski. Co prawda nie uwazam czerwonych za „ludzi tak jak my”, ale nie mozna sie szczelnie zamykac w szykach partyjnych. Chodzi tylko o jedno – zeby widz raptem nie poczul, ze to ten sam belkot co wszedzie, i te same mordy. Swinie do studia nie powinny byc zapraszane. Nie daje sie swiniom perel, jak mowi pismo. Trzeba traktowac „ludzi” bardzo selektywnie. General Nil nie zaprosil by Bieruta na Wigilie, napewno.
    Trudno jest nie ufac Ewie Stankiewicz. Wierze, ze macie jakas madra strategie dla Polski. Naczelnym zadaniem powinna byc obrona ostatniego solidnego bastionu katolicyzmu jakim jest Polska. To co powiedzial biskup Michalik powinno wystarczyc -narody silne duchem nie gina.

  9. Tv Republika miała dwie opcje: nadawanie FTA tak jak to robi Trwam lub nadawanie „za kasę”. W pierwszym przypadku trzeba kupić miejsce „na satelicie” mając do wyboru dwa: Eutelsat Hot Bird (polsat, nc+, sky, srg, nova, rai) lub Astra ( Trwam, tvp, canal+, orf,canalsat,ard,sky itd). Miejsce na satelicie kupuję się od właściciela satelity, nie jest nim Solorz, polsat jest jednym z wielu nadawców korzystających z satelity Hot Bird. Nie mi oceniać, czy Tv Republika utrzymała by się z dobrowolnych wpłat, tak jak to robi Trwam. Wybrano opcję nadawania sygnału kodowanego, a to z pewnych zrozumiałych dla mnie względów, wymusza wejście w skład jednej z platform (nc+, polsat, orange). Moje osobiste zastrzeżenie budzi fakt dostępu Tv Republika dopiero w pakiecie Familijny MaxHD . Program, goście, prowadzący, no cóż liczyłem na ostrzejsze rozprawianie się z otaczająca nas rzeczywistością, a nie na jej oswajanie.

    • No i proszę… Cieszę się że ktoś rozumie działanie marketingowe i opisał „dylemat” przed jakim stanęła TV Republika… Pozdrawiam… Odys

  10. Może niektórym otworzą się wreszcie oczy na to kim jest tzw. “opozycja” i środowiska gazety której przewodzi Pan Sakiewicz. Zatrważający jest ten brak świadomości politycznej społeczeństwa polskiego, które w tzw, “głównej opozycyjnej partii” (samozwańczej prawicy) widzi jakąkolwiek alternatywę dla układu postokrągłostołowego poza kwestią Smoleńska eksploatowaną do granic absurdu ze szkodą dla prawdy której każdy z nas pragnie i czeka na nią z utęsknieniem… Ś.p. ksiądz Bronisław Bozowski mawiał: “nie ma przypadków, są tylko znaki”. Czy Polacy dostrzegą znak jakim jest mariaż TV.Republika z “imperium medialnym” Pana Solorza? W fachowym języku polityki taki ruch nazywa się kanalizowaniem nastrojów nieprzychylnych głównemu nurtowi… Macanie się z Lisem to co prawda jaskółka która jeszcze wiosny nie czyni… potwierdza “tylko” regułę którą już od dawna (!) głoszą środowiska libertariańskie i narodowe, za co są nienawidzone przez przychylny PISowi elektorat. Ludzie! zostaliście oszukani – PO od PISu NICZYM się nie różni bo obie partie to przede wszystkim socjaliści i wpuszczenie mediów zwanych (niesłusznie!) “drugim obiegiem” czy “niezależnymi” (od kogo?) – tej niby “opozycji” – do “nurtu korytowego” to nie przypadek… to znak!…Odys
    http://wirtualnapolonia.com/2013/05/11/kwadratowe-oczy/

    • Istnieje wiele możliwych wersji wyjaśnienia dlaczego kupiono od Solorza miejsca na satelicie – najprostsza jest taka że było na sprzedaż 🙂 Solorz chce przejść ze swoją platformą z satelity na multiplex, podobnie do tego dąży nc+, temu mają też służyć w przyszłości zakaz ustawiania anten satelitarnych który jest w przygotowaniu. Solorz sprzedaje kanały i będzie sprzedawał kolejne – niech się cieszy że ktoś chce kupić.

      • Kupic? …”Ile kosztuje przekaz satelitarny programów stacji telewizyjnych? Nadawcy nie ujawniają tych informacji, gdyż objęte są tajemnicą handlową. Jednak jedna stacja ujawniła, że za przekaz nie płaci ani złotówki…

        Telewizja Republika nadająca swój program od kilku dni za dostarczanie obrazu i dźwięku niemal na całą Europę nie płaci ani złotówki. Stacja, którą firmują nazwiska znanych prawicowych publicystów: Bronisława Wildsteina, Tomasza Sakiewicza, Tomasza Terlikowskiego czy Cezarego Gmyza dostępna jest na platformie Cyfrowy Polsat. Opłata za użytkowanie wynosi 5 zł/miesiąc.” http://wirtualnapolonia.com/2013/05/13/tv-republika-nadaje-za-darmo-to-mozliwe/ …Te środowiska dysponują konkretną liczbą odbiorców więc Polsat robi biznes nie na tym że ktoś coś od niego „kupił”, ale na tym że ma „nowych” potencjalnych klientów na całą „platformę”… Ale nie chodzi o to co robi Polsat (może robic ze swoją własnością co mu się żywnie podoba) ale o to co robią środowiska skupione wokół Pana Sakiewicza i Wildsteina w jednym korycie ze środowiskami na które wcześniej niepochlebnie „nadawały”… Chodzi o to, że już dawno można było zauważyc że nie są to środowiska prawicowe i że chodziło tylko o to, żeby się dopchac tam gdzie „rozdają”… I też mają do tego prawo bo to ich „własnośc intelektualna”, tyle że jak to teraz wyglada po całym tym jazgocie o „drugim obiegu” i „niepokorności” czy „niezależności” – jak „gówno w lesie”…
        PS. Poproszę o link do informacji związanej z tym „zakazem ustawiania anten satelitarnych” na który się Pan powołuje… Pozdrawiam

  11. Siłą się nie da!

    No to jak?:
    Szanowny Panie Adamie Ferch. Według moich prywatnych badań/ankiet (ustnych), jakie przeprowadzałem z tymi Pana 50%, to wyszło mi, że oni, cały boży dzień przesiadują – świecąc sobie w oczy mediami reżimowymi. Ich niezdecydowanie jest tylko pozorne. Proszę się nie łudzić, że jak zaczną głodować, to przejdą na stronę Prawicy. Nie!… oni już są tak zmanipulowani przez te reżimowe media, że da się im wmówić wszystko. Nawet to, że ich głód, to wina Jarosława Kaczyńskiego.
    Z tego powodu uważam że, sama Tv Trwam niestety nie wystarczy; konieczny jest pomost, w postaci – skutecznie prowadzonej debaty, właśnie z lewakami. Oni muszą ich widzieć, i sami zdecydować; kto jest właściwszy, Lewa strona, Czy prawa.
    Tv Trwam, w tej chwili, zdolna jest zagospodarować, jedynie stricte prawicowy elektorat; paradoksalnie, z przewagą w stronę bardziej wykształconych, wrażliwszych religijnie osób.

    Linia którą utrzymuje Tv Republika, – z racjonalnego punktu widzenia, jest właściwa.
    Pańska argumentacja jest uczciwa; z moralno-uczuciowego punktu widzenia.
    Jednak przypominam Panu co nam grozi: Jeżeli teraz przegramy wybory, to Polski już na pewno nie będzie, a Pan premier Jarosław Kaczyński, jest jedyną realną – liczącą się – siłą do zwycięstwa. (To jest wojna! Proszę Pana)

    Mam nadzieję że Pan nadal chce, aby Polska istniała?…

    Czołem Waszmości! i życzę, Szczęść Boże!

    • Sz.P.Waldorfusie,
      Odnośnie Pańskiego stwierdzenia :”Jeżeli teraz przegramy wybory, to Polski już na pewno nie będzie, a Pan premier Jarosław Kaczyński, jest jedyną realną – liczącą się – siłą do zwycięstwa. ” komentuję :
      – Pańskie powyższe stwierdzenie odnośnie „jedynej realnej siły” obraża moją inteligencję, oraz
      – teza o wyłącznie dwóch prawicowych „siłach” t.j. PO i PiS jest ulubionym sloganem Hyżego Rója i jego akolitów – czy nie przez przypadek Waść to lansuje ?

      Popieranie „racjonalnej” polityki polskiej to stara sprawa skompromitowana dostatecznie wieloma przykładami, począwszy od Margrabiego Wielopolskiego a na towarzyszach z PZPR i PO skończywszy.I tu znów pytanie – po cholerę Pan to głosisz???

      A w sprawie pokazywania w TV REPUBLIKA dyskusji z sowieciarzami i liberastami to dla mnie obowiązujące niezmiennie są IMPONDERABILIA -ergo : nie wchodzic w układy z wrogimi sąsiadami, a z lokalnymi zdrajcami nie ma rozmów ! Etc., etc.
      Żegnam,
      Firley

      • Nigdy nie twierdziłem że PO to prawicowa siła.
        Po drugie, napisał Pan: „Pańskie powyższe stwierdzenie odnośnie “jedynej realnej siły” obraża moją inteligencję”
        Mojej nie obraża, po prostu – umiem liczyć.

  12. Całkowicie zgadzam się z ks.Jarosławem !
    A Sz.Waldorfusowi przypominam – sowieciarze tylko łżą – po co więc ich pokazywać;
    ponadto oni juz mieli swój czas do wypowiedzi. Ja ich nie uważam za Polaków, to zgodnie z JMRymkiewiczem tylko miejscowi , a więc WON ZA DON !
    Do najblizszych wyborów zamiast przekonywać odszczepieńców trzeba :
    – wzorem V.Orbana trzeba jednoczyć patriotów a nie dzielić , jak to robi Jarosław K,
    – trzeba przede wszystkim przemawiać do milczących dotąd 50% a do tego sowieciarze nie są potrzebni.
    Potwierdzam, że wycofalem kredyt zaufania do TV Republika B. Wildsteina.

    • Nie zgadzam sie z toba,lewicowym nie mozna wierzyc od samego poczatku do samego konca,mam swoje lata,a przekonalem sie chociazby-wierzylem w okragly stol,w lewa noge niejakiego bolka,w gruba kreske.jesli Republika nie oprze sie na prawej nodze,to przepadnie.nie ogladam Republiki bo nie mam narazie mozliwosci ale jak slysze ze tylko lewicowcy,lewicujacy sa zapraszani na wywiady to wroze tej stacji zle juz od poczatku.Pozdrawiam.

  13. Owce i Wilki – Łk 10, 1-9

    Cytat z art.: …”Martwi mnie tylko jej nadmierna otwartość na liberałów i czerwonych.
    Już się tam przez tydzień sporo ich przewinęło w roli dyskutantów. Tak jakby mało mieli czasu na innych kanałach.”…

    Gdyby w Tv Republika pokazywano, tylko prawicowych dziennikarzy, Tv Republika oglądana była by tylko przez prawicową część społeczeństwa. Czerwoni i liberałowie, są tak samo ludźmi jak my; trzeba ich tylko przekonać, żeby byli uczciwi. Sami wyborów nie wygramy.
    Liberałowie i czerwoni, są tak samo wyborcami jak Prawicowa część społeczeństwa.
    Żeby można było ich skutecznie ewangelizować, zachodzi konieczność ich ukazania. W przeciwnym razie, zamkniemy się w getcie i pozostanie nam tylko płacz nad sobą.

    Z pozostałymi uwagami, a szczególnie tą która dotyczy o. Rydzyka, zgadzam się w 100-u procentach.

  14. Za wczesnie cos opiniowac. Okaze sie „w praniu”. Media sa ta dlugo mediami jak dlugo opinia publiczna chce je czytac, sluchac lub ogladac. Oby tym razem bylo inaczej. Na dlugo przed rozwalka „Rzeczpospolitej” rozgryzlem jej heretycki kierunek, i… sie nie pomylilem. Modle sie zeby tym razem nastapil przelom na ktory tak bardzo wszyscy czekamy.

  15. Szanowni Państwo Republikanie, walczę z kablówką jak lwica, aby mieć Was w domu! Zaangażowałam nawet do tego ciocię – lat 87 i mamę – lat 79.Dzwonimy na zmianę i najnowsza wieść brzmi: wielce prawdopodobne, że 1.06 zagościcie Państwo w naszych domach!! POZDRAWIAM SERDECZNIE!!!

    • TV Republika kierowana przez starego masona Wildsteina z natury rzeczy nie będzie promować katolicyzmu / prawdziwego konserwatyzmu tylko zapoda kolejną kupę w stylu „Hipster Prawica” (twór Wildsteina juniora na Facebooku). Co? Wildstein nie jest już masonem? HAHA wy naiwniacy 🙂 Ten człowiek nigdy się nie wyrzekł mistycyzmu rytu francuskiego, nigdy nie powiedział że to zaraza dla ducha! To że oficjalnie nie jest już w loży masońskiej znaczy tyle samo co gdyby poseł Kalisz powiedział że występuje z SLD! To nic nie znaczy! Z resztą sam Wildstein zastrzega że dalej się czuje lojalny” względem tajemnic jego przyjaciół masonów i ich nie wyjawi – to są jego własne słowa! Ksiądz z listu bardzo słusznie się obawia aby redaktor Sakiewicz i jego inicjatywy nie okazały się powtórką historii z Michnikiem, Wyborczą i jego ludźmi honoru. Ta żydo-masoneria głupia nie jest, potrafią się zmieniać jak kameleony i będą bardziej papiescy niż papież – do czasu aż nie posiądą rządu dusz zapatrzonych w ich „patriotyzm”. PiS lemingi obudźcie się. PiS i rabinat Gazety Polskiej to żydo-masoneria i robią z Was równo durniów, bo goja łatwo oszukać. Ojciec Rydzyk też się już najwyraźniej zorientował kim jest Sakiewicz i co jest grane – bardzo mnie to cieszy. Szczęść Boże!

      • Biorę pod uwagę Pana nick, Panie Ewidentny Oszust

        …”TV Republika kierowana przez starego masona Wildsteina”…

        Bronisława Wildsteina i Tomasza Sakiewicza – nie będę bronił; ale tylko z tego powodu, że… trochę… za wysoko, ostatnio trzymają głowy.

        Oby z tego powodu nie zapomnieli o pomyśle PiS-u, na podatek progresywny.

        Zauważyłem, że Pan prezes Barełkowski, trochę za często przerywa wypowiedź, Panu Ryszardowi Bugajowi.

Możliwość komentowania jest wyłączona.